על מנת להסתיר את החלוקה לרמות אפשר להשתמש בקיצור המקלדת : CTRL+8

סיכומי ביניים

תוכנת אקסל הופכת את המשימה של יצירת דוחות להגיונית וקלה. היא עושה זאת ע"י כך שהיא מציעה לך דרכים לסכם או לאחד את הנתונים שלך.

יצירת דוחות סיכום

לעיתים קרובות כאשר אתה מכין דוח או מארגן את הנתונים שלך, תצטרך לסכם את המידע.

בעזרת האקסל תוכל להוסיף סיכומי ביניים באופן אוטומטי מבלי להכניס מקום עבורם ומבלי להקליד נוסחה.

 

הכנסת סיכומי ביניים

  1. וודא שהטבלה שלך עונה לקרטריונים של מסד נתונים. (רציפה ובעלת שורות כותרת, להסבר ראה נושא מסד נתונים)
  2. מיין את נתוני הטבלה לפי הנושא שתרצה שיהווה את סיכומי הביניים.

בטבלה זו הפעלנו את המסנן האוטומטי ובעזרתו מיינו את כל הטבלה לפי שם המוצר

  1. עבור ללשונית "נתונים" לפקודה "סיכומי ביניים"

אקסל תבחר את כל מסד הנתונים אליו שייך התא ותפתח תיבת דו שיח:

יפתח חלון ובו אפשרויות סיכומי הביניים

תיבת דו-שיח של סיכומי הביניים

לתיבת דו שיח יש ארבעה אזורים עיקריים. כל אזור קובע תכונה מסוימת של סיכום הביניים.

במידה ונרצה להשאיר את סיכומי הביניים, אולם להסתיר את החלוקה לרמות, נוכל להקיש CTRL 8

להצעת מחיר לעסקים
וארגונים בלבד צרו קשר
03-6998844